Thursday, May 13, 2010

assalamualaikum

ok sebenarnye aku saje je delete semua post2 aku. taknak bagi korang bace. hehe. tkdelah. sebenarnye saje je nak rajin nk type blik. nak type cantik2. hahah. hari sabtu ni ade orientasi kadet polis. tk sabarnye rase. eee. last year aku tk dpt pegi sbb pegi anugerah cemerlang. tahun ni aku nk rase keseronokan nya. exam mid-year dh makin dekat. tp satu pun lum study lagi. macam manee niii. hermm. boleh tak sape2 pakse aku untuk study? ahaha aku ni pemalas. org dah ketuk baru bleh. n tkde inspirasi nk study. hahaha. cehh. poyoos lah pulak. aa. aku baru jee edit blog. cantik tak? hehe. aku amik kat pyzam.com. skrang ni aku susah skit nk on9. sbb mak aku asyik nak main facebook jee. mak aku dah addicted! menyesal aku buat kan facebook die tauu. xoxo. budak2 form5 dah dpt naik bangunan baru. kusangkan kiteorg bleh dpt belajar kat situ. kusangkakan panas hingga ke petang tp hujan ditengahri. heeemmm sedih. tp tkpelah. form5 dah tahun last en. bg jelaa. cikgu kate sbb bangunan tu bahaye tk sesuai dgn budak2 nakal mcm kiteorg ni. heee. yelorh ckguu. k laaa mak aku dh nk blik dri hntr abg aku sekolah. japgi die nk wat farm die lakk. hehehe, sorryy umi. k byeeee muahmuah

No comments:

Post a Comment